Zwroty i reklamacje
Zanim przystąpisz do wykonywania zwrotu lub reklamacji przeczytaj poniższe informacje. Aby cały proces przebiegał sprawnie i przyjemnie odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym od momentu doręczenia go do Twoich rąk.
Warto dokonywać zakupów będąc zarejestrowanym użytkownikiem w naszym sklepie internetowym. Oprócz korzyści w postaci dodatkowych rabatów masz dostęp do pełnej historii swoich zakupów i zwrotów.
Zwrot towaru
Jeżeli zakupiłaś produkt o nieodpowiednim rozmiarze, lub nie spełnia on Twoich oczekiwań – nic się nie stało ?! Zgodnie z prawem możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Poniżej znajdziesz krótką instrukcję jak dokonać zwrotu. W zależności od tego, czy masz konto w naszym sklepie internetowym lub nie – procedura zwrotu będzie się nieznacznie różnić.


Kiedy nie masz u nas konta
- Pobierz Formularz Zwrotu (kliknij w ten tekst), następnie wydrukuj go, wypełnij i podpisz własnoręcznie.
- Dołącz wypełniony formularz do paczki ze zwracanym zakupem.
- Dołącz właściwy paragon zakupu towaru.
Jak zwracamy Twoje pieniądze?
- Zapłaciłaś przez „Przelew bankowy”? Pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego dokonałaś zakupu.
- Zapłaciłaś przez „PayU”? Pieniądze zostaną zwrócone przez PayU na konto z którego dokonałaś zakupu.
- Zapłaciłaś przez „Za pobraniem”? Pieniądze zostaną zwrócone na wskazane w formularzu konto bankowe.
Kiedy nie masz u nas konta
- Pobierz Formularz Zwrotu (kliknij w ten tekst), następnie wydrukuj go, wypełnij i podpisz własnoręcznie.
- Dołącz wypełniony formularz do paczki ze zwracanym zakupem.
- Dołącz właściwy paragon zakupu towaru.
Jak zwracamy Twoje pieniądze?
- Zapłaciłaś przez „Przelew bankowy”? Pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego dokonałaś zakupu.
- Zapłaciłaś przez „PayU”? Pieniądze zostaną zwrócone przez PayU na konto z którego dokonałaś zakupu.
- Zapłaciłaś przez „Za pobraniem”? Pieniądze zostaną zwrócone na wskazane w formularzu konto bankowe.

Kiedy masz u nas konto
- Zaloguj się na swoje konto.
- Wejdź w swoje Zamówienia.
- Na liście swoich zakupów, kliknij przycisk „ZWROT” (po prawej stronie) przy pozycji, którą chcesz zwrócić.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
- Dołącz właściwy paragon zakupu towaru do paczki ze zwracanym zakupem.
Jak zwracamy Twoje pieniądze?
- Zapłaciłaś przez „Przelew bankowy”? Pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego dokonałaś zakupu.
- Zapłaciłaś przez „PayU”? Pieniądze zostaną zwrócone przez PayU na konto z którego dokonałaś zakupu.
- Zapłaciłaś przez „Za pobraniem”? Pieniądze zostaną zwrócone na wskazane w formularzu konto bankowe.

Reklamacja towaru
W przypadku stwierdzenia wady, lub uszkodzenia zakupionego towaru – napisz do nas na biuro@dlakobitki.pl, a następnie:
- Pobierz Formularz Reklamacji (kliknij w ten tekst), następnie wydrukuj go, wypełnij i podpisz własnoręcznie.
- Dołącz wypełniony formularz do paczki z reklamowanym towarem.
- Dołącz właściwy paragon zakupu towaru.


Reklamacja towaru
W przypadku stwierdzenia wady, lub uszkodzenia zakupionego towaru – napisz do nas na biuro@dlakobitki.pl, a następnie:
- Pobierz Formularz Reklamacji (kliknij w ten tekst), następnie wydrukuj go, wypełnij i podpisz własnoręcznie.
- Dołącz wypełniony formularz do paczki z reklamowanym towarem.
- Dołącz właściwy paragon zakupu towaru.