Zwroty i reklamacje

Zanim przystąpisz do wykonywania zwrotu lub reklamacji przeczytaj poniższe informacje. Aby cały proces przebiegał sprawnie i przyjemnie odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym od momentu doręczenia go do Twoich rąk.

Warto dokonywać zakupów będąc zarejestrowanym użytkownikiem w naszym sklepie internetowym. Oprócz korzyści w postaci dodatkowych rabatów masz dostęp do pełnej historii swoich zakupów i zwrotów.

Pamiętaj, by dołączyć paragon zakupu do zwracanych, lub reklamowanych towarów. Jego brak zawsze będzie skutkował odrzuceniem wniosku.

Nie przyjmujemy zwrotów i reklamacji wysłanych do nas “Za pobraniem”, lub nie bezpośrednio do siedziby firmy (np. do paczkomatu).

Adres do wysyłki: DLAKOBITKI.PL Paulina Śmietana | ul. Ruciana 3, 30-803 Kraków. Zwracany towar powinien być właściwie zapakowany.

Zwrot towaru

Jeżeli zakupiłaś produkt o nieodpowiednim rozmiarze, lub nie spełnia on Twoich oczekiwań – nic się nie stało ?! Zgodnie z prawem możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Poniżej znajdziesz krótką instrukcję jak dokonać zwrotu. W zależności od tego, czy masz konto w naszym sklepie internetowym lub nie – procedura zwrotu będzie się nieznacznie różnić.

Dlakobitki Zwroty
Dlakobitki Zwroty

Kiedy nie masz u nas konta

  1. Pobierz Formularz Zwrotu (kliknij w ten tekst), następnie wydrukuj go, wypełnij i podpisz własnoręcznie.
  2. Dołącz wypełniony formularz do paczki ze zwracanym zakupem.
  3. Dołącz właściwy paragon zakupu towaru.

Jak zwracamy Twoje pieniądze?

  1. Zapłaciłaś przez “Przelew bankowy”? Pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego dokonałaś zakupu.
  2. Zapłaciłaś przez “PayU”? Pieniądze zostaną zwrócone przez PayU na konto z którego dokonałaś zakupu.
  3. Zapłaciłaś przez “Za pobraniem”? Pieniądze zostaną zwrócone na wskazane w formularzu konto bankowe.

Kiedy nie masz u nas konta

  1. Pobierz Formularz Zwrotu (kliknij w ten tekst), następnie wydrukuj go, wypełnij i podpisz własnoręcznie.
  2. Dołącz wypełniony formularz do paczki ze zwracanym zakupem.
  3. Dołącz właściwy paragon zakupu towaru.

Jak zwracamy Twoje pieniądze?

  1. Zapłaciłaś przez “Przelew bankowy”? Pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego dokonałaś zakupu.
  2. Zapłaciłaś przez “PayU”? Pieniądze zostaną zwrócone przez PayU na konto z którego dokonałaś zakupu.
  3. Zapłaciłaś przez “Za pobraniem”? Pieniądze zostaną zwrócone na wskazane w formularzu konto bankowe.
Dlakobitki Zwroty

Kiedy masz u nas konto

  1. Zaloguj się na swoje konto.
  2. Wejdź w swoje Zamówienia.
  3. Na liście swoich zakupów, kliknij przycisk “ZWROT” (po prawej stronie) przy pozycji, którą chcesz zwrócić.
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
  5. Dołącz właściwy paragon zakupu towaru do paczki ze zwracanym zakupem.

Jak zwracamy Twoje pieniądze?

  1. Zapłaciłaś przez “Przelew bankowy”? Pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego dokonałaś zakupu.
  2. Zapłaciłaś przez “PayU”? Pieniądze zostaną zwrócone przez PayU na konto z którego dokonałaś zakupu.
  3. Zapłaciłaś przez “Za pobraniem”? Pieniądze zostaną zwrócone na wskazane w formularzu konto bankowe.
Dlakobitki Zwroty

Reklamacja towaru

W przypadku stwierdzenia wady, lub uszkodzenia zakupionego towaru – napisz do nas na biuro@dlakobitki.pl, a następnie:

  1. Pobierz Formularz Reklamacji (kliknij w ten tekst), następnie wydrukuj go, wypełnij i podpisz własnoręcznie.
  2. Dołącz wypełniony formularz do paczki z reklamowanym towarem.
  3. Dołącz właściwy paragon zakupu towaru.
Reklamacja towaru
Reklamacja towaru

Reklamacja towaru

W przypadku stwierdzenia wady, lub uszkodzenia zakupionego towaru – napisz do nas na biuro@dlakobitki.pl, a następnie:

  1. Pobierz Formularz Reklamacji (kliknij w ten tekst), następnie wydrukuj go, wypełnij i podpisz własnoręcznie.
  2. Dołącz wypełniony formularz do paczki z reklamowanym towarem.
  3. Dołącz właściwy paragon zakupu towaru.